Hei.
Sånn «dan og vann» er eg her inne..
Ikke fordi at mine dager er « tomme», men heller fordi at det kanskje ikke er så spennende lesning for den store skare😊🥱.
»Hverdagsblikk» er ment som et lite blikk i en «gammel dames» hverdag☺️og kanskje for å oppsummere for meg selv, men det er no kjekt at noen kommenterer 🤭.
I dag, en fin vårdag på hytta her ute ved havet i nord, sammen med « kjekken»,har vi, han forsøkt å få reparert båtens hydrolikksystem, og eg var handlanger.
Kan nesten sammenlignes med kirurg og sykepleier 😄. – gi meg … skiftenøkkel.. hold i mot med rørtanga osv..
Etter ca fire timer var halve jobben gjort, alle slanger ute og klar for utskifting 😅
Jau, alltid noe å ta tak i, og « kommentere», liker jo det, å ha « vett på « « vite alt om»🤣…( kjekken hører dårlig..)🤩
Fint å ha annet å gjøre enn å strikke lester 😜
Så er det bare å «hive» seg om i klesdrakten å ta kjøkkentjeneste, med hjemmelaget fiskegrateng til middag, nam.. mens han gjør sitt ute.
Grei fordeling, eg liker å lage mat.. fra grunnen av🤗
Heldig å ha tilgang til fersk fisk! 🐟 ( synes forresten at fiskeprisene i butikk er for drøy)

