Dagens aktivitet :Fiskemat

Hei. 

Kommet langt på dag, men startet tidelig på dag med å lage fiskemat av fangsten etter de siste dager på havet. Var heldig å få hjelp av veteran på fiskemat, Oddlaug. Det vil si, hun var veteran og jeg hjelper. Det ble hele 350 fiskekaker og ca. 50 fiskeboller av hyse. Nydelig mat, bedre enn alle “bestselgere” i butikken, inneholder masse fisk og andre gode varer. Må si jeg føler meg heldig som får boltre meg i en slik ressurs,det er ingen selvfølge. Det er noen år siden sist jeg var i denne posisjon. Mat, ren og kortreist mat er blitt luksus i dag, tenk på det. Og kanskje blir vi mere klare over etter etter hvert, allerede no. Å ha kunnskap og respekt for matforvalting er gull verd. 

Ha en fin dag. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg