En god følelse

Hei.

Feiring av årsdag, bursdag. 
I dag er min eldste datters fødselsdag, en voksen dame, en fin dame på flere plan. Har vært heldig med henne, og de andre to « gull ungene» mine også.

En fin og enkel markering med en god  middag. 

Godt å kunne få gjøre noe hyggelig sammen.

Utestedet vi var å spiste virket svært opptatt av smittevern, og vi følte oss trygge.

For meg er det viktig å få treffe mine med mine sine så ofte jeg kan. 
I disse tider vet vi ikke hva fremtiden blir fra dag til dag…

Takknemmelig, en god følelse å kjenne…

Søstrene Karlsen, glitrer …
Skalldyrsuppe var god, mye og sterk smak
Tartar var alternativ 
Andebryst og tilbehør var krydret med Garam masala, en indisk krydderblanding med mye smak..spennende !!
Desser, sjokoladefondant, herlig!
Nam nam…flytende sjokolade en herlighet for gane og bilringer!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg