På besøk i May Britts hage

Hei.

No igjen, joda, her igjen. 
Forflytta meg fra Hestmannøy til Rødøy med hurtigbåt, ca. 45 min, ingenting. Her skal jeg jobbe noen dager.

Men før vakta på omsorgssenteret starter fikk jeg tid til et besøk.

Til inspirasjon vil jeg ta dere med på litt av besøket.

På besøk hos min tidligere kollega fra Rødøy sykehjem, (i dag omsorgssenter,) May Britt. Ei kreativ dame med mange gode egenskaper og interesser. 

I dag ble det hagevandring.

Lykke til !

Slapp av
Rosehagen
utsikt 
Nylaga svele til meg. Deilig..
koselig. Sjekk taket 
Kavler kan brukes til forskjellig
Sandkasse til barnebarna, den var tøff
Venter på ny behandling
Selvfølgelig er det hjerter i støyp hos ei dame med et mykt hjerte
Under et epletre er det så mangt 
Støyp, søt kar
Støyp, rabarbrablader blir fin dekorasjon
Støyp , kan også være på veggen
Åpner døren inn til rommet der muligheter finnes
Herlige kreativ rommet
Hekleduker får ny bruk
Hun maler bilder også 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg