Reise i tid. Steigen

Hei.

Dagen i dag tok jeg den reisen jeg skulle tatt for lengs, men bare ikke gitt tid, lenge, lenge. Besøke min tante på 92. 

Ei tante som pendler mellom Canada og Steigen enda, alene, og har gjort det i mange  år. Kan bare håpe på at noen av disse «stå på» genene er tildelt meg. (Så min kjøretur på 6 timer er bare sutter!)

Vi har hatt noen fine timer sammen. Godt å ha fått tatt denne turen, en vet jo ikke neste gang… Godt å kjenne på at noen er glad for ditt besøk, godt å kunne gi en hånd. 

Jeg reiser derfra med nye undringer, svar og nye spørsmål. Er vel slik, generasjonen før vet noe jeg /vi ikke viste…..

Ta i mot, og gi hverandre litt tid, undring kan oppstå.

 

Steigen i glans
Koselig butikk med det en behøver
Nordskot
Vi plukker bringebær samme, hun var nøye!
En hånd som har pleid mange sår fra ulike kulturer i mange år
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg