Adjø er

God formiddag. 
Det å ta farvel etter dager sammen er så trist , vemodig … 

Da mine sommergjester kjørte i dag, for ei stund siden, ble det så tomt…

Etter « ha det» og takk for laget rulla bilen ned bakken og ble borte…

Min nese renner allerede på tredje dagen,  men da, når eg sto der på trappa begynte det jammen å renne fra øynene mine også..og ørene fanget bare stillhet..

Jo, det er trist å ta farvel, men vi sees forhåpentlig igjen, og da blir gleden like stor som sorgen ved å skilles.

Nå er det bare å tørk nese og øyer og strekke senger.. jammen godt å ha noe å heng fingrene i slik at eg ikke går fri for tørkerull…

En gang var det eg som kom og dro med mine.. ho mor sto i stuevinduet med «vått i øyan» da vi reiste.

Er vel bare sånn.., får være glad for dagene og timene de ga meg. 

Nei, no ble det mye trist her!! 

Sorgen og gleden går hand i hand… heter det jo…så!

Skal jammen fyll kaffekoppen og spis av restene i skåla!

Skål for sommerferie og sommergjester! Velkommen tilbake!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg