Baking tar tid

Hei igjen!

Pause…
Var oppe ved hanegal i dag. Mørkt og stille utafor, deilig tid egentlig!

Hadde en oppgave som eg bare måtte få unna, sluntra unna noen dager, gadd ikke…strikka heller..

Lefsebaking…  vestlandslefse denne gang. Denne er like god som krinalefse, synes eg da.

Men kjenner at det er en hard jobb for armer og skuldre, lite trening! 
Det er jo kanskje lurt å bake mindre mengder om gangen?? 

Vell ..Jeg kan være lur etterpå ! Etterpå klokskap heter det, har eg hørt.

No har eg pause før lefsene skal bløtes og smøres med godsaker.. blir forhåpentlig bra.

Hører på radio NRK P1+.. Eddy Grant -Gimme Hope Jo Anna.

Mye bra på denne kanalen tidlig på morran og no langt ut på dagen( kl11.-)

Godt å få morran med seg, også som pensjonist ..

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg