Blomstre

Det regner, og det er helt fint det..

Trenger vann, disse plantene som skal lyse opp hverdagen..

Ja, vi trenger også vann..

Her er eg ikke flink nok til å fylle min tank.. enda vi har godt vann i kraner, ikke bra..

Når eg ser på plantene i krukkene ute på trappa hvordan de ser ut i « tørre dager» burde eg drikke mere vann, men, men … vane ..

Må skjerpe meg…

 

Se på denne.., er imponert !

Den har klart seg nesten alene gjennom en sommer i sol og tørke, regn og vind..

Stått her i kroken og gitt glede med sin farge, uten et ord, eller et minimum av stell …

Noen klarer seg.. uansett .. andre visner og dør uten oppsyn …

 

No skal e på jobb 🤗 ( noen har ringt meg om hjelp)

Ha en påfyll dag🤗☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg