Botox

Hei. 
Botox, er inn i tiden det ser jeg på nett og hører med mine ører. Den sprøyte gjør underverk for kropp og sjel. Selvtilliten og populariteten vokser i takt med endringene av skaperverket, det unike. Livets merker kan rettes ut, som en bulk i bilen, og bli like glatt som de første leveår, fantastisk. Nei, jeg mener Ikke det er så fantastisk at det er trendy å endre på det sunne friske, men det et min mening. Tror heller ikke på en langvarig lykke av å endte det yter, men harmonien finnes i å være og akseptere den unike vi et i oss selv.
 

I dag har jeg hatt min andre botox behandling ( selvmotsigende !?) Da jeg fikk den første sprøyta fikk jeg beskjed om at det kom ikke til å endre på rynkene verken her eller der, eller på større lepper ( det kunne jeg egentlig trengt ). Hva et vitsen da ? Jammen finner legene på mye merkelig, og det et bra, hvis og når det virker.  I mitt tilfelle er det en utprøvning om botox kan hjelpe å holde blodårene i fingrene mine mer åpne, og kanskje slippe blodtrykksmedisin .Jeg  liker ingen form for medisin, (tror jeg må være allergisk …), så kan jeg slippe er det best.                                                           Den første hjalp ikke, så nå gir jeg det en sjanse til. Blir spennende.                     Kanskje jeg slipper «lovåttan» når jeg er på fisketur eller tur i marka , blir lekkert for en frossenpinn. 

Så botox kan gi underverk…  og tro kan flytte fjell .

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg