Dagen kan bli fin

Hei, hei e du oppe allerede, da e vi to i lag, du kan bare begynn å gled deg før dagen kan bli fin i dag… sang Trygve Hoff en gang.

De fleste dager er vel det, med noen unntak..

Og vi kan kanskje styre det litt selv også?

Hvordan vi har det er hvordan vi tar det…

Jeg våkna til kaffelukta og fuglekvitter, igjen..

Etter en dusj, steg jeg ned trappa fra loftet, hørte lett prat, men fulgte kaffelukta til kjøkkenet. 
Der sto trakter å suste på benken, sola skinte inn på bordet, min datter satt i morgenmøte på hjemmekontoret, barnebarn på skola..

Er ikke det en fin start på dagen, ja, så vet ikke jeg..(syt å klag )

Føler med heldig og privilegert. Min lille har gjort mine dager gode her sør. 

(Får prøve å gjengi litt..)

Aner en tur senere på dagen..

Ta en kopp kaffe med noen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg