Dager går og kommer

God formiddag.

Nesen og øyan mine er så godt som tørrlagt, en covidtest viste negativ, så en sommerforkjølelse får eg tåle, selv om det ikke er noe særlig, spesielt når det slår inn med dager med finvær og gjester. 
 

Vell, verden går videre og eg «står han a».

Senger har fått nytt trekk, brød i ovnen og nykokt Helgelandsgomme i skåler. 
 

I morra kommer nytt besøk, tantejenta og to små. Blir fint! 
Blir spennende å finne på noe nytt, de er turnjenter.. så da kan det hende at «gammeltante «få lufta seg.. eller de får rolig tantedager… (lerret og farger er Ikke langt unna)

Alltid herlig å ikke ha alt planlagt, men ta det som kommer, blir mere farge på dagen da, synes eg. 

Og dessuten blir ikke alt vi planlegger som det vi planla, kanskje nesten eller helt motsatt..

Et ordtak sier; mennesket spår, men Gud rår..

I går reiste noen i morgen kommer nye, det viste eg ikke i går da eg sto på trappa å snufsa..

-Dagene som kom og gikk er selve livet…     (sa noen en gang)

Heimelaga er best..
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg