Det gryr en dag

Det gryr en dag…

En ny dag som på overflaten ser stille og fin ut..
Men under overflaten kan det være uro…

Vi hører alle hva som skjer i Østersjøen… jeg kjenner på uroen, men velger å se på det vakre, stille rundt meg, men eg ser og føler uroen på overflaten hos naboen..

Krig, streik,matnød, strøm,selvmord knivdrap… nyhetene gir oss beskjed om forfallet…

Å! Dette kan bli for mye for alle og en hver..

Velger å tro på det beste, som alle andre på kloden også gjør..
Det et det som et likheten mellom de fleste av oss..

I natt var det Nordlys ..,

Et lys i mørke.. det finnes..,

4 kommentarer
    1. Vakkert lys hos deg. Håp…

      Mye skummelt for tiden… og kjenner jeg blir smådårlig når jeg tenker på det…

      Lag deg en fin dag der du er 🙂

    2. det er best å la være å tenke på alt det triste og skumle vi leser om, men ikke alltid så lett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg