Doring

 

Hei.

Mandag, og nye gjøremål.

I dag gikk turen til OBS stormarked for innkjøp av nytt dolokk/ ring. (Det jeg har er fint, men pakninger rundt fester er slitt, og det medfører litt «slinger i lokket» ekkelt å sett på sjeiva…) da er det bare å kjøpe alt nytt, reservedeler liker de ikke å selge.

 Alt slites med årene og bruk.. slitasje og materialtrøtthet har jeg hørt …

Vell, ble fortalt av ekspert at det var bare å si navn og type, veggfestet Gustavberg, så var saken klar.. 
Nå nei du Jensemann!
Traff en hyggelig mann i butikken som fortalte med at det var så mange typer dolokk at den teorien gikk nok ikke..

Han anbefalte meg etter hvert, da han nok så «hva nå»  blikket mitt, å dra hjem å tegne doringen på et bakepapir å kom igjen! 

Bakepapir er fint til så mangt .. det har jeg «vett på»…

 Så, sånn går no denne dagen.. en time ekstra kjør for å sett rett på dass er vell anvendt mandag… 

Det er jammen ikke bare only, only …

Alt et så spesialisert at ei kjærring som meg vet snart ikke å finne rette dasspapir…det er noe med det også, nemlig, i allefall i bobiler…

Ha en fin mandag, i morra kommet en ny dag..

 

Gammeldassen var enkel ..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg