Dørkrans

Snart advent… bare ei uke til🫣
Herre min hatt!

Tiden og dagene har jetmotor .. Spessielt som pensjonist.

I dag har « kjekken» og eg hatt en sånn forberedelse til advent dag her på hytta ut i havet.

Han kløv ved, eg stabla, eg laga krans han rydda, han klatra i stige eg holdt lyskenka, eg tente bålpanna og vi drakk kakao 🤗

Dørkrans laga av materiale fra området rundt.
Kjøpt inn litt « stæsj» på bruktbutikk.

Kongler plukka langs stien og spraya med gullfarge.

Starta med å hente/lete inn vårskudd fra bjørk/ Selje.

Settes i varmt vann for å myknes til å forme.

Formet til en krans av disse.

Henta inn greiner av furu og gran. Einer er også fine.

Så fram med « stæsjet»..

La fantasien leve🤗

Ble litt til, på en vedlegg..

Alle kan😀👍

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg