Dugnad og advent

Hei. 
En fin dag med julegrantenning, kulturelle innslag, salgsboder, god mat og møter med trivelige mennesker i ei bygd på ei øy der dugnaden lever i beste velgående!  

Meløya!

For meg er dugnad viktig, noe som er innebygd i mitt liv, noe jeg engang var aktiv i, noe inkluderende, omsorgsfullt, og samfunnsnyttig. 

Det er godt å se og oppleve hvor mye fint som skjer der mennesker « bryr seg». Der det er viktig å skape noe som er bra for alle!

I dag fikk noen en velfortjent «årets øyert», en heder for ekstra innsats dugnadsarbeide, en klapp på skuldra fra resten av gjengen.. -Det er respekt!!

Nå bare nyter jeg godene, men kanskje en dag er jeg med, igjen..

Kjenner at dette er givrnde, « det gode liv«.. 

 -Gi og få!

God advents stund!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg