En luftetur hindrer mugg

Hei. 
Etter tre daga » nedsnya» og handlingslamma  inne begynte eg å bli « muggen», veldig muggen…

Å han « kjekken» fikk sitt… veldig ufortjent! …men så raus som han er fikk eg tilgivelse i dag…
Det er godt å kan få tilgivelse for feil en begår. Alle gjør nok det ett par ganger i livet, trur eg. Å eg har flere…

I dag ble eg invitert på kafé og marked.
 På markedet var det musikk, smaksprøver og fine varer, men « bættelig” kaldt, stakkars torvkoner og menn…

Kafe var fint i dag når gradestokken fryser…

Godt å bli tatt med på en « luftetur» når « mugga» er i ferd med å overta kroppen.
 

Rart med det, ble mere fart og lysere i dagen etterpå  en ralltur…

Er heldig som har en slik kar som kjekken, -han vendte det andre kinnet til- ( som er skrevet om i Bibelen)..tusen takk! 

Kanskje et eksempel/tanke for flere av oss… hevn, hat og likegyldighet hindrer ikke mere « mugg».

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg