En svipptur

 

God dag!

En svipptur til Ørnes gjør susen mens vi venta på «altanvær» som kommer i morra, eller i kveld allerede… mulig…

Måtte jo kjøpe shorts, handla på / etter værmeldinga … Handler om å  «hive seg rundt» å utnytte dagen(e) med solstråler vi får tilgodesett. 

På Pernille ( klesbutikk) haddd de så mye fint at eg «bare måtte» ha ..litt ekstra, å ho dama bak disken var både blid og hyggelig, å alvorlig flink til å si at eg var så fin i dette… Alle fornøyd!

Jammen lå det ikke en reketråler ved kaia da vi ( kjekken og eg) kom til ferga. 
Siden vi hadde god tid «måtte vi bare» på kaikanten for å se på reka… liksom…særlig..

Å vips så var reka i posen, og vips så var pengene ute av kontoen… så kjapt! 

Noen etater og foretak kunne kopiert denne vips patenten så har «alt gått så meget bedre» i all denne «kjør sakte« modeller.

Å jammen traff eg en gamle kollega, fra gamle dager, da eg var ung å jobba for NSB, hyggelig treff i ei dør ut og inn av en kafé.. 

Å kafébesøk med deilig kaffe og vannbakkelse med krem sammen med herr og fru Pettersen satte spiss på dagen.

Så konklusjonen er at uventet hendelser og opplevelser kan skje på en tur ut fra husveggan …

 Å vips! så er bagasjerommet stappa og armene trenger massasje etter håndtering av « pakkenelliker»..

Bare hive seg rundt… 

Er så fint med svipptur..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg