Endring

Hei.

Kaffe med P1+ mens jeg venter på klokka. Sitter ved bordet, uten briller på og trykker på taster med høyre pekefinger, tastatur er lite og finger stor… det kan gi nye ord..

Venter på « bli ny»,det tar bare en halv time, å det går greit. 

Det er alltid en spenning i det å endre, bli ny, endringer kan bli noe annet en drømmen var, men -den som intet våger ,intet vinner…

Jeg skal snart få svaret om resultat.. her, alene, kanskje like greit..

Har vært gjennom denne prosessen før med blandet resultat.. en gang var resultatet «skrekk og gru.. « måtte søke profesjonell hjelp etterpå,,, puh!

Nå snart,,, 

Forvandling fra « vinterpelsen til mer vår..

Grått er flott, men blond er mere ?? jåleri?!

Ja, jeg farger håret.

Den gang det gikk i disfavør, skulle jeg i bryllup om en liten uke, litt sør i Norge.

Full av forventning klinte jeg til med fargepakken og tuber som jeg hadde i skapet . Ut av badet og inn på kjøkkenet i ryddemodus i ventetiden.. Etter en halv time med blandingen i håret kom jeg på badet for utskylling.. Der møtte jeg Svarta Bjørn i speilet!!! Hjelp! (Langt unna Narvik og vinterfestuka..)

Etter en tur i dusjen og X antall hårvask, i håp om utvasking, var hun enda der, Svarta Bjørn, i mitt speil … Panikken fikk ansiktet mitt til å gløde.. og det ble ikke noe finere..

Redningen ble Nikita og lyse striper, mange striper..

Jeg hadde tatt feil pakke, en som var fra dengang… fra en svunnen tid, da jeg var nesten Svarta Bjørn, men ho har falma..

Resultatet i dag ble bra… 

Ha en fargerik dag, du også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg