Etter fire måneder

Hei. 
Oluf sa en gang i en av sine revyer… hvis det blir et folkekrav skulle han stille til kommunevalg… 

Nå opplever jeg det « nesten»,.. noen savner at jeg skriver disse innlegg ..Er jo ganske uforståelig,men smigrende for meg.

Livet går sin gang uansett om noen bryr seg eller ikke. 
 

Disse måneder jeg ikke har vært på blogg har inneholdt mye opplevelser og nye inntrykk av den gode og positive art, heldigvis. 
At gikta riv ekstra i knean høre med til live ..

Den siste uka har jeg tilbrakt på min  barndoms og (store deler av voksenlivs ) øy på Helgeland. Her har jeg opplevd natur, god mat, nærhet i naboskap, en ubetalelig gave. 

Å kunne gå innom et hus til noen « litt kjente» å banke på døra en sein kveld for så å få komme inn til en koselig pratestund  med ett glass, det er livet på landet det..

I dag er det skikkelig « drittvær», regn og vind, innevær..

Etter et flere timers kaffebesøk hos en gammel bekjent, ble jeg servert middag og dessert,  på fineste duk av min elskelige kusine… ( hun er blitt mett hos meg også..)   
Vi deler på godene. 

Det er kanskje det som teller? sånn egentlig, å dele!? 

Eller et det best å holde på steika og vinflaska, å « jarve» i seg helt alene?

Så, det kan bare regne…livet et ikke så kipt!

I morgen kommet en ny dag med ny  utfordring uansett. 

Kanskje blir det hvalsafari ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg