Ferder nasjonalpark

Hei.

Fikk muligheten til en sen ettermiddagstur til Verden ende, en liten del av Ferder nasjonalpark.

Skagerak, i blank stille hav!  Nydelig! 

Ingen turister, utenom oss, min datter og meg og noen fiskere som kom i land, herlig! 

Hørte fuglelivet, og stillheten ble så magisk at vi hvisket til hverandre… det er mulig der ute som hav treffer land!

Lukten av hav og tang traff meg midt i hjertet, etter en omveien via nesen..

Her ute på Verdens ende er det vakkert i uansett vær. 
(Har vært her tidligere i urolig vær, en egen sjarm det også.)

Tjøme har mange perler, ingen tvil.. 

Skulle gjerne hatt et av de hvite husene i strandlinja !!! Kan jo ønske og drømme…blir med det, tenker jeg..,

Knipset litt.. bli med meg dit…

Vippefyret. Eldre fyr, ble tent bål i kurven.
Mot Skagerak
Sjømannskoner …mange menn kom aldri hjem igjen..
Bergene er slipt av vær og hav
Mot Ferder fyr det ute
Fanget solstråler på Verdens ende..
Saltrand, dampet havvann 
Småbåthavna
Litt bøy og tøy mot sola…
Mot Skagerak, moloen 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg