Fikk ønsket

Det hjalp å syt !

Det hjalp å ønske å.. fikk faktisk noen timer uten regn, og pluss sol i går kveld!!

Er over no, men det var litt, slik at en stakker holder ut..

Får smak… bare litt..

Litt av alt et bra, det optimale har eg hørt ..

Så da så, da er alt fint da..

(Men å syt litt er bare godt..)

 

Fikk på meg stillongs og boblejakka i går kveld å kom meg ut .

Å jammen var naboen min også kommet ut å begynt å snekre på plattingen han har holdt på med ei stund, når været tillot det.

Begge fornøyd med været og Bodø Glimt sin seier på Aspmyra.

Sola skinte for dem også! ( eller var det de som ba / ønsket først?)

Minner meg om en fortelling:

Det var en gutt som ønsket seg sommer og sol( var sikkert en herfra).

Da han la seg om kvelden ba han til Gud om godvær, badevær og sol i morgen.

Da morgenen kom regna det som vanlig..

Han svelget skuffelsen og kom med sin konklusjon.,

-Det var sikkert en bonde som kom han i forkjøpet, -ba først.

En smart gutt..
Sånn er det.. for bondens åket er dette helt supert …

 

Eg fikk hengt opp « hellene» mine av trollfjellene, og fortalt naboen eventyret..

En fin ettermiddag..

I dag en ny opplevelse, hvem vet..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg