Filosofi hjørne

Hei.

Ettermiddag, og en enkel pastarett er landet i magen.

Dagen i dag har etter et sykehusbesøk (passientbesøk) gjort meg enda mere bevist på hvor heldig jeg er, «gulldager». 

En pastarett , en kjøretur, et glass drikke, en hobby, en gåtur etc er ikke for alle, ingen selvfølge.

Noen av oss rammes av sykdommer som sletter oss ut fra hverdagens selvfølger. Men kan likevel være den sterkeste, som ser fremtiden og har håpet i seg. Takk for det!

Det er vel slik, når vi er lengst nede kan det bare gå oppover, hvis vi holder fast i livet en liten stund.

Bodø sykehus er et moderne og bra sted når sykdommer inntreffer. 
 

Jeg vil spise masse god mat, drikke god vin, besøke de som ønsker besøk, og gjøre masse rart og mens jeg kan. 

Bare en ettertanke, og en beskjed til til meg selv, du kan godt la være, men jeg unner deg den gode vin mens du kan nyte den.

 

Denne karen møter oss 
Fin utsikt

 

Liker denne 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg