Legge liv til årene

God kveld.

No er det gått noen dager siden sist.

Fikk besøk av tantejente med sine små. I dag skilte vi lag og reiste i hver vår retning.
 

Dagene har vært så fulle av opplevelser at skrivekløe ble ignorert. 

Været var også på vår side.

Jammen er det ei tøff ung dame jeg er tante til!!  ( viste jo det, men..) Å reise alene på biltur med to små, som har sterke meninger og like sterk personligheter, er jammen ikke for amatører …men hun klarer det ( ute å heve stemmen) – ikke vært meg… 
Imponert! 
Ho tør å gjøre det ho vil… å tørre er en bra ting!

Vi har hatt noen fine dager med masse fint innhold. 
Min krukke ble fylt av gylne minner, tusen takk !

Kjekken satte sin farge på dagene han også som vanlig…

Turer, matopplevelser, historie, hav, solnedganger ved bålet.. 

Jammen fikk hun meg med på brettet, sup! 

Noe vest eller drakt ble det ikke tid til, skulle jo bare filme henne der nede på berget… antrukket i kroks og sommerskjorta. 

Ting skjer fort, impuls gjør ofte det…  -å det setter fargene på livet!!

Morro var det, men litt skummelt.., da eg følte å ikke ha styringa med åra, men hun sto der inne på land å instruerte, med rolig stemme. 
-Må innrømme at tanken om hvem kom ut på bølgene (mot leia) å henta meg, han( kjekken) som sto oppe på altanen å instruerte, eller ho i strandkanten..??

De slapp! -eg kom meg i land med litt svinging.. 

Mestring!!! en god følelse!

Har lyst på en tur til kjenner eg. Må prøve å komme opp av knestående.. (kan ikke være dårligere enn kjekken..han står å padler)

Så godt å ha ungdommer med tæl i min krets.. Tusen takk for fine dager! 

Å tørre setter spiss på livet.. 

-Bedre å legge liv til årene enn år til livet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg