Forflytning

Hei.

Etter 14 dager «der sør på» med sol og pluss mellom 12-15, (mer i solveggen ), grønne åkrer og trær i blomst, ble jeg raskt satt på plass da jeg kom hjem, velkommen til virkeligheten…!+3 kjennes som 1 og snøbyger.. 

Sånn er det, dette lange landet vårt, klimasoner… tenk det! Et spesielt land !

Egentlig litt godt, trudde jeg var forsinka med hagearbeid, kjente litt stress på det, der sør, men no vet jeg at, ikke i det hele tatt…helt i rute! 

Skrudd på ovner og fyra i ovner, alt normalt.

Fint å sitte å se på kveldshimmelen med sol i snøbyger i månedsskiftet .. April er lumsk, og i Mai skal vi helst ha kald nordavind, da får vi fin juni og juli..Har jeg alltid hørt!! Å sant!

Ha en fin vårkveld i vår klimasone..

Men det var herlig med varme og fine dager der sørpå!!!( litt grønn..)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg