God mat er smak.

God morgen !

Sola skinner, katta maler og Sjura skvaldrer, hva mere da enn ny kaffe og godt brød 🤔🤗

Har akkurat aktivisert smaksløkene i noe annet enn kaffen😊

Aldeles nydelig, -prim, på nyrista brød.

Juleprim, med god holdbarhet, fra Tverås gård.


Har «googla», Gården ligger i Trøndelag ved Malm.

Likevel fant eg denne prisen på Hvasser i Ferder kommunen i går på søndagshandel. Da selvfølgelig i den berømte Jokerbutikken som har »alt»😊.
Å den inneholder jammen mye godt fra her og der😉

 

Etter et tidligere besøk var eg på jakt etter vaniljeprim, himmelsk god, men den var ikke kommet i hylla enda, venta på påsketuristene ute på lagret😄.
Men denne eg fant er også god 🤭

Mye godt lages i småskala matproduksjon rundt om i landet. Der mat blir skapt av råvarer fra gården eller området rundt. Skapt i tenksomhet og omsorg.
Det er mye arbeid bak en « prim» det skjønner sikkert en sau også 🤗


Dette er ikke reklame, bare en beskrivelse av en begeistring 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg