Godsaker

Non Stop..



Har fått «dilla» på denne mørke fargerike deiligheten igjen ..

Igjen, ja har hatt dilla før, men så kom noen andre inn å forstyrret idyllen.

Husker ikke hvem, men mange mørke og lyse mumser har havnet i skåla i perioder.

Når eg leser om denne, Non Stopp så skjønner eg det hele..

Freia, lanserte den i Norge, fra Sverige,  i 1952..

Denne herligheten har altså vært i butikken hele mitt  liv!!!

Kanskje var den min første godter smak?
Vet ikke.. kanskje..

Nå er den her igjen..

Runddans ..

Når eg først setter fingrene i fargeklattene er det flere som samles rundt smaksløkene..

Det er til tider… NON STOP her i huset!

Sånn er det!

Og så lurer eg på om julekjole passer i år, den fra i fjor???!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg