Gulldager

Hei.

Gulldager!

Hva er gulldager? Jo, det er varehandelen på sentret (City nord) som har gode tilbud, -30%. Her kan du gjøre kupp! 
Så, konfekten!, handler du for over 100 lappen får du gullbillett og kan du være med i trekningen om 30 000kr, jo fler gullbilletten jo større sjanse!

Nå handla jeg for den lappen og kobla meg på appen, så da er det bare å vente på siste etappen. Hadde vært kult å vinne !

Sånn Summa Sammarium føler at jeg egentlig har flere gulldager i året enn mange andre jeg hører om. Noen ganger er det lett å se, andre dager er gullet lite synlig.   
 

Litt knall og fall, onter, halting og hosting høre til dagene, og er bevis på at jeg lever.

I dag var jeg noen gulltimer sammen med gode gull venner på kafé og handla meg til gullbilletten.

Husk: Carpe Diem!

Har malt ordet i trappetrinnet for en påminnelse 
Reke er godt på gulldager
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg