Høsten kommer

Hei.

I dag kom solen så fint opp bak skyer og den lokket meg ut av det lune hjem, og strikketøyet. 
Fikk så innmari lyst på bringebær (ble frista på fb.) Ble to turer ut, en på formiddag og en på kvelden. 

Siden jeg ikke helt vet hvor de store bringebæfeltene er her er jeg fornøyd med resultat, ca1,5kg. 
Håper på flere turer og kanskje mere i fryseren. 

Bringebær er nydelig til pålegg, dessert og i kaker.

Som vanlig dras jeg mot havet. I kveld ble det en rundtur og stopp i Ersvik.

Det er fint å gå å rusle i marka å se opp og ned, å la «humla suse». Det er fint å kan gjøre det, det som jeg har lyst til. 

Ønsker det for dere alle, gjør det som er bra for deg!

Litt hverdagsblikk gjennom kamerat deles.

Gode, nam, nam
Bodø bys grønne lunge, Rønvikjordene, håper den får overleve.
Nemlig !!!
Sukker og frysepulver gjør susen!
Fint i nabolaget
Noen går først …
Mange farger i livets høst
Naturens egne farger trenger ingen filter
Strands i Ersvik
Ersvik. 
Traff på noen kjemper, skulle hatt flere…,
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg