Hverdagsblikk

Hei. 
Soloppgang i klart pastell ,og julemusikk på P1+ innimellom nyheter om smitte og presidentvalg. Sittet å syr munnbind, for andre runde, kjekt å ha!

Har fått time hos tannlege, skrekk!!,men må!!

Sånn er det, noe må en bare om en vil eller ikke.

Hørte på radioen om dette med menneskeretter, personvern  og pandemi håndtering. Jammen en fin balanse de folkevalgte og ekspertisen har for å styre oss gjennom dette minefeltet, rettsvesen, helse, hensyn osv..

Så er det jo så mange eksperter mellom oss vanlige folk også, som skal ha sitt å si, med fulle rett, ytringsfrihet vil vi ha! 

Men…jo flere kokker jo mere søl…

Noen ganger skulle munnbindet vært strammere  ..,min mening.

Prøver å holde meg til det regelverk de folkevalgte tror er best for oss, de tror det!

Tror det går bra hos tannlegen i dag, han vet best om tenner, mere enn meg, tror jeg…!!eller??

Klem.

Helårs engel i mitt vindu mot morgendagen

 

 

En slik overraskelse varmer og øker den gode helse. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg