I dag er i dag

Ny morgen !
Håper den blir til en god dag.

Har drukket første kaffe, spist to rista brødskiver med «ha på», det er godt 😉

Sjura skratter fra trærne og plenen utafor, en flittig fuggel.

Den er lett på foten, nysgjerrig, skapende, litt frekk, fin i fjøra, trofast, stedsfast med mere..

Er imponert over de byggverkene den setter sammen av «rusk og rask», som holder for orkan og flom, men for noen menneske naboer må den bare gi opp, da måles  stahet mot stahet og den tobeinte kan av og til tro han vinner, – første og andre runde, men…?

Jau, eg liker den «tøtta»😊

Det var ikke dette eg tenkte å si noe om i dag, men det bare kom av seg selv, som « rækene på ei fjøl «. Tilfeldigvis..

Kan hende det kan vinkles til at selv om det ser håpløst ut med motgang i de dagene vi prøver å bygge oss selv opp, kan vi se litt til « sjura» ikke gi opp! Vær lett på foten, prøv på nytt og studere motstanden, kan være du får overtaket🤭

Ha en fin dag alle sammen🤩

Trur jammen eg går ut å hopper på plena for å samler kvister fra i fjor 😅

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg