Innbilsk

Hei. 
Ei stund siden sist eg var her inne..

Kom til å tenke på at dette skriveriet mitt egentlig er bare tull. Ja, og kanskje til og med litt «teit av ei gammel kjærring» … Hvem bryr seg om min hverdag? 
(Du skal ikke tro at du er noe…tanke!!)

Det er ungdommen som blogger ! Om kropp, sex, fest etc det som opptar den gruppen, helt normalt!

Men så opplever jeg at »kjentfolk» på min alder spør om hvorfor jeg har slutta å blogg!!!

Tenk det! 
(Kjenner på at jeg begynner å bli innbilsk!!!)

At noen synes noe om det jeg formidlet fra mitt liv, hverdag, og kanskje ble inspirert .. gir en ny tanke i det grå( farga) hodet mitt..

Prøver å vinkle livet fra den positive side, selv om mine dager ikke alltid er gode.., som for oss alle dødelige på min alder, helt normalt !

En mann jeg kjente en gang, som nå er død, sa det sånn: -har no så pass ont at eg veit at eg lev…

Det handler altså om å leve med det jeg har… hvis ikke er jeg død!

Hverdagen er full av hendelser.. 

De unge har sitt, vi gamle har vårt ! 

Men vi har vært der de er…i en annen tid.

Disse corona dager og år krever mye av oss alle. Så mye at vi knapt fatter det.

carpe diem!

Fikk denne fra en ung dame. Den varmer!

Takk Til den unge dama i nord…Narvik??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg