Jul i år også

Advent ..,, men snart ringer julekvelden inn.

Her på Nøtterøy hos min yngste datter som noen av oss er samlet, er det meste klart.

Mine to døtre og barnebarn, og eg  har hver våre oppgaver.

 

Duften av pinnekjøtt begynner å sive ut i rom, lyden fra mixmaster som noen pisker kremen til riskremen med på kjøkkenet høres inn til meg her i stua, i gostolen..( ferdig med mitt😁)

Reisen til julestjernen ruller på tv..bak der..

Jo, det kjennes fint å være …

Det er ro, det er godt.

 

Gleder meg til middag 😊

Når mat er viktigere enn pakker …

-ja, da må en være pensjonist 😂🤣🧑‍🎄

Ønsker alle en fin julekveld ❤️⭐️🎄

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg