Kjære minner

Hei.
Ingen kjenner dagen før solen går ned…

Den er ikke gått ned enda,bare nesten. 

I dag fikk jeg en overraskende og veldig hyggelig melding fra ei trivelig dame,ei eg har kjent lenge, men vi sees ikke så ofte. 
Blir vel bare sånn i hverdagens liv.

Noen ganger lurer jeg på « hva skjer? 
Noen mennesker vi møter på veien gjennom livet …bare er der ute til neste gang… vi møtes, deler interesse som om det var i går, selv om årene har gått?!
 

Vi deler noen interesse og tanker, ett er det med å samle på gamle julekort.

Da hun så min blogg her om dagen ble hun inspirert til å ta fram sin samling… herlig!

Og Der!!! 

-Finner hun mange minner og skatter. Også en skatt som berører meg veldig sterkt… et bånd mellom mennesker og generasjoner..

-Hun finner et julekort til sin mor fra min mor, -unge venninner i etterkrigsår….       Begge er borte, men jeg kjente begge. 

Og vi, som er etter..deler deres minner…! 

Julen er magisk, har jeg hørt en gang..i en film..,men jammen er det noe i det… ( ikke jul enda,vet det..)

La oss dele julekort..

Slike gaver går rett inn i mitt hjerte. 
Takk til min gode sjelevenn…som delte med meg, og jeg/ vi deler videre..

Små ting, kan være store ting..
 

Min mamma hadde sans for humor og lek…

Nydelig
Fra1914 og min » sjelevenn» kjære minne fra forfedres møte, som ga hennes liv..
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg