Kultur i det meste

Søndag og hvile..

I mens at lammerullen eg fikk i gave står å trekker i gryta på mitt kjøkken, og duften sniker seg rundt om.. kjenner eg på en god ro..

Har på tv der det leses opp fra Jon Fosses verk..

Må si at eg lar meg fasinere 🤗

Gratulerer med prisen.

Det neste programmet som eg fascineres av i dag er om han Jonny Losvik..

Der ingen skulle tru at ..

Utrolig hva han har fått til.. i det stille..

En kulturarv ..

Han kan så mye mere enn det som kommer fram i dette programmet, vet det, fordi eg har vært der😀

Trur det med fordel kunne vært enda et program om hans virke🤔

Det er bare sånn.. noen arbeider og skaper oaser i det stille, andre raserer i store ordelag..

Anbefaler å oppleve denne skaperen på tv, -så ta turen til sommeren…

-ingen vil angre på det🤗

(En pris til Jonny.. 🤔Han trenger en ATV🤔)

 

No skal rulla til press🤗

Etterpå er det middag.. kjekken inviterer på julesmak 😍

Ønsker en fin søndag til alle😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg