Lenge siden

Hei.

No er det lenge siden ..

-siden jeg har sett mine, og sine…

-siden jeg var på denne siden…

Mye skjer, heldigvis uten corona angrep, men har tatt en test sånn for sikkerhets skyld, var negativ, hurra!!

Møllers tran er fast innslag til frokost, vinterkost, og det skal ha god effekt for det meste.

For tiden har jeg et etterlengtet besøk av barn og barnebarn,- mine gull jenter! 
 Utrolig glad for denne muligheten som er gitt meg i disse tider…

Koser oss her i « bobla», og tar etter beste evne de hensyn vi kan for oss selv og andre. 

Det er leit å måtte si nei til besøk, og ikke gå på besøk..  

Det er leit å skulle være skyld i at noen skulle blir syk. 

Det er leit å føle at andre synes det er bare tull å følge disse regler. 

Det er leit å må forsvare seg for å være redd smitte.

Jeg håper å slippe, men vet at jeg er like utsatt som alle..

Håper på et snarlig åpnere samfunn!

Noe er bra, kreativiteten blomstrer hos mange …  Nye hobbyer og aktiviteter …

Får høre at jeg ligner «FLASH» når jeg skriver blogg på min telefon..!!!

Klem…

FLASH
Lar feen drysse magisk støv over …

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg