Lys i mørketid

Joda.. er no her enda..

Har bare ikke hatt « ånden».. for tid har eg jo egentlig, selv om eg har nok å gjøre☺️

Tiden går ikke, men tiden kommer har eg hørt en gang🤔

Å det med « ånden» til å gjøre noe ..

Må vel være at tid, ro, inspirasjon og lyst spiller på samme lag🤔

 

«Ånden» brukes i mange sammenheng..

– og vi er nå inne i den åndelige tid..

Advent,- venter på det som skal komme ..

 

Ei fin tid for mange.. ei fæl tid for andre..

Mørketid i natur og sinn..

Da er det fint å tenne lys, -tenne for seg selv og for hverandre.

Eg kjenner på at mørketiden er tung..

Dette treet ble satt ned utafor mitt kjøkkenvindu av noen som hadde « ånden» til det.. de plantet et lys til meg😍

Det gleder meg hjertelig 😍

Se bare så vakkert det er mot mørket🤗

Kontraster trenges.. og et liv er fullt av kontraster, -og det er normalt..

Når mørket og kulden blir som et «tunellsyn», det eneste som sees… er det ikke lenger normalt…

Å glede seg over lyset i mørketiden er et godt bilde og resept..

Ha en fin dag..

-gi et lysglimt .😍

Eg fikk nettopp en invitasjon til lunsj fra uventet giver😍🍀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg