Make up inne

Hei.

P1+ på og « hvor skal vi reis nå» .. 

Ute sånn skiftende..

Da passer det å fortsette på prosjekt  «make up« inne. 
Alle blir litt slitt med årene,  «tæres av tidens tann» og da  trenges litt pleie. 

Det har jeg selv fått for en stund siden av min datter og barnebarn, det gjorde godt og jeg ble synbar finere, sa di… må tro på det!

I dette gamle litt ensomme hus er det ekstra godt å gi litt omsorg til. Det blir så snart fornøyd, blomstrer liksom opp av et lite malingsstrøk!

Er fint å se at det blir en forskjell når en jobb gjøres! 
 

Vell,  no et det en liten gang og noen meter gulvlister jeg har fått æren av å gjøre» bli ny».

Godt å ha noe å henge fingrene i som er til nytte for flere.

Bare å håpe på at «ukesoppdraget» blir godkjent og jeg får gryn til grøt…

Ha en fin dag!

Nyttig ! å tette sår

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg