Matglede i uvær

Hei igjen!

Må bare si at han er «mannbisk» i dag her ute på øya mi på Helgeland. 
Været er som folk, her ute i havet , storm og stilla i samme døgn.

Når det skaker i fortøyninga på det verste, er det fint å ha gode venner og naboer. 

I dag ringte min venninne og nabo Margareth å inviterte meg til å komme å sy elg rulle sammen med henne. Eg kunne sy, eller se på å drikke kaffe, valget var mitt, raus som vanlig. 

Var ikke sein i snuinga. Trossa sør øst kulingen å kjørte avsted! 
 

Vi hadde ei fin stund. Eg sydde!
Og attpå til fikk jeg den rulla eg selv komponerte i julegave! Snakk om!! 
 
Hemmelig, ho får lefse, trur eg…

Livet byr på mye spenning bare en er med! 
 

 

Aldri laga elgrull før…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg