Nypuss

Hei.

Søndag og jentene mine er reist… trist .. men sånn er livet, barna er bare til lån en stakkars tid. 
Er glad for tiden vi møtes og at de er blitt selvstendige, beviste,har fine holdninger, gjør det beste de kan i livets faser og kanskje litt glad i meg,sånn av og til, hva mere…? Takk!

I går kveld var det hudpleie på bestemor/ mamma, hun, jeg, trengte det!  
Var grå!!! Hørt på maken !!! 
Tror det var rett.. sånn sett i etterkant av behandlingen ..

 Deilig å bli massert av barnebarn hender..!

Dette med «stæsj» har jeg hatt liten tid til, eller ikke prioritert, får starte no, aldri for sent sies  det…! 

Roller har bytta plass … no er det jeg som er i opplæring…!? 
Og opplærina er rett fra hjerte, ingen filter…Godt!

 En del av livet dette …?! 

Husker fra den gang jeg hadde min mamma og svigermor opplæring i «nymotens»! 

Smil..

Ha en fin dag i vind og regn, alt er en sirkel!

 

Man tar hva man har…

Lekkert med maske som renser bort gammel sjit..
Nyvaska og farga bryn,,,

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg