Minneboka

Hei.

Frem fra glemselen.,.

Mine tre minnebøker ligger her foran meg, jeg blar i dem, leser og minnes. 
Den første boka er fra jeg var 10 år. Tror det var en julegave. De andre kom senere. 

Noen av de som skrev minner til meg er ikke her lengre. Føler en  vemod i  å lese —glem meg ei, husk meg er du snill-, å jeg husker..

Minnebøker hadde de fleste , mest oss jenter tror jeg.

Vi skrev :  lev vel,                           ‘                      7+7=14 og en( navn) venter i porten (ikke alltid jeg likte typene som skulle vente i porten, de streka jeg over….).                      tre ord på snei, glem meg ei m.m.

Mange av dere der ute har sikkert noen sånne. 

Artig å ta frem av og til, å minnes.
Velge å samle på de gode minnene gir glede og overskudd.

 

Min håndarbeidslærerinne. Nøye, snill og behagelig lærer. Ikke noe slurv i stingene.

 

Noen av minnene 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg