Morgenstund

Hei. 

Det regner ikke, kanskje sol i dag. 

I dag var jeg oppe så tidlig at jeg fikk delta litt i naturens morgenstund. Med frokosten på bordet og kaffen i koppen satt jeg å beundret utsikten mot havet og hørte på stillheten,deilig. Da fikk jeg øye på en oter som beveger seg, han spiste på noe, og der, kom det jammen en til. De to gled ned av skjæret og ut i vannet, dykket og opp igjen, så ut til å leke seg. Jeg prøvde å fange de inn på linsa, men for dårlig kamera. Men har de på netthinna,og minner. Like etter at de forsvant kom ei ørn. Hun spiste rester av fisk som oteren hadde fanget. Så kom kråka, den ville også ha en smak. Alt dette tok litt av min tid på morran, egentlig en fin tid. Min kjekke venn måtte rydde av bordet og innstille kikkerten, greit samarbeid, synes jeg. 

-Morgenstund har gull i munn-, sier ordtaket. 

Ha en fin dag. Se ut av vinduet så oppdager du noe spennende. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg