Møte veggen

Tåka ligger som et mykt ullent teppe over landskapet her ute på øya i havet.

Her møter eg veggen..

Fjellet, Hestmannen, er helt dekt, borte for synet..enda så stort det er🤗

 

 

Det er Godt å ha et fyr når en møter veggen..

Eg vet, eller trur at ferga er der ute, men ser den ikke..

Etterhvert kan eg høre motorduren, å da vet eg at den kommer.

Noen ganger er det slik, -må bare ha en lit til at det du trur er der..

Å seile gjennom tåkelandskap gir øyet et nytt perspektiv, eller bilde..

Et nytt landskap utspiller seg der bakgrunnen er borte, bare det nærmeste syns..

Tenker på at det kan sammenlignes med en demens sykdom, eller en demens sykdom kan sammenlignes med en reise i tåke…!?

Da er det lettere å forstå …

 

At det kommer tåke her er et vanlig innslag til sommervarmen.. typisk!

Skygge for sola..men vi vet at sola bryter gjennom,

-lyset er sterkest!

 

Har tro på det blir enda en fin dag.

 

2 kommentarer
    1. Ha uansett en enestående dag, håper tåken forsvinner og at alle detaljer blir synlig igjen, det er igrunnen best da. jeg for min del skal til frisøren på Tverlandet og det er alltid en glede..klemma fra mæ I Bodøbyen 😍🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg