Mye kan skje

Noen har fjernet de bitene med mørk sjokolade, de beste, i konfekteska!

Så det nå, etter å ha vært ute av heimen noen timer..

Må være en av de to nissene mine..🫣


Ser ut til å like seg!

Han nye Rampenissen eller gamlingen som har stått på radioen oppå kjøkkenbenken i mange år.

Han, gamle,har fulgt med meg i mange gjøremål.

Vært helt « nesnya» i mel under mine bakedager, rokka til musikk fra radioen, ramla ned å brekt samme ankel ett par tre ganger …
blitt lappa med superlim og dusja under springen..
fortsatt like blid..
for en kar!

Bare se på han, han er så knall bra!

Kanskje det ikke er noen av de to heller?

Tvilen skal komme tiltalte til gode..

Når eg tenker etter så trenger eg vel ingen syndebukker..
Rart med det, å anerkjenne..

Men mye kan skje..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg