Nattkamp

Fikk ikke sove for langt ut på morran..

Hadde høgt trykk..🤣

 

Bodøglimt ..

Joda, går helt fint å være pådriver/ heia, være dommer, reporter og kritiker fra godstolen med ulllæstan på, helt alene i hjemme… vet det, har prøvde flere ganger. 🤣

Det blir trim, opp og ned ( nesten som i statskirken) bøy og tøy,

-og stemmebåndene får sitt..

-kom på at eg hadde naboa… og det var sein kamp.. så stemmen er fin😜

Gikk i senga ved midnatt og trudde at « lukkøye» skul komme, men nei!

Han var vel på Glimt fest🥳

Sto opp igjen å satt i godstolen  å strikka læsta, til måneskinn og te …

Lite vits i legg seg når kroppen er i full treningsmodus😂

Etter en time kom han «lukkøye» »ranglefanten» …

 

Så no er kaffen og skiva kommet ned..

Må bare si det.. det var en fin kamp i går kveld, sånn sett med mine nye brilla🤣

De gutta er god🥳

De er de eneste eg heier på😂🤩 ( å det holder..)

 

Må vel komme meg på en tribune en varm dag🤗

I dag skin sola og eg skal til byen på besøk🍀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg