Noen ganger kommer

God kveld.  

Noen ganger er det all right..

Noen ganger dropper det en melodi inn i mitt hode, den bare skyter inn ute invitasjon eller forvarsel… den blir der som en klegg i mange timer… Så blir den borte like plutselig.. den er liksom ferdig med å oppholde meg.. pussig!

Noen  ganger kommer er matrett inn på samme kanal, inn i hode, sånn fra sidelinjen uten noe diskusjon eller snakk..

Den tanken om mat kom i går… klubb og flesk!!!

Nektet å forlate.., 

Måtte trosse regn å gå de 500 m til Rema å kjøpe potet… Den hadde eg så inderlig Godt av !

Klubb og stekt flesk ble det.., 

-å herre min det var godt! 
 

År og dager siden dette ble laga her i huset.

Jau, eg åt opp nesten alt, alene..

Dette var en av min barndoms yndlingsrett..da åt eg også mange…

Rart med disse ønsker kroppen kommer med.. og da et det bare å innfri. 

Nytter vel lite å krangle med seg selv..!

Er det bare meg, eller?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg