Ny giv i bakst

God kveld.

Fortsatt friskt ute, men ser ut til at skaugumbegonia får stå… «bedre og bedre dag for..»

De ( potteplantene) har vært i stabilt sideleie hele dagen.. prøvd å få de på fote noen ganger, men de falt for «overmakta»..

Mine storhetstanker om «ny giv» og ut på tur falt… da regnet tetta for ruta, og eg så ikke land…

Eg baka… Det føles nyttig, så da blir ikke frafallet  av gåturen så stor…da så..

Og dessuten er » ny giv» så mangt, alt etter som.. Det som gir meg og dem rundt meg noe bra… 

Nybakt kan gi både giv og liv..

Eg baka kjeks etter oppskrift fra minst to generasjoner siden, «tante Astrids havrekjeks» .. beste i verden..

Kanelknuter med Tine smør..«itte no knussel»

Brød med fint og grovt ..( neppe Norsk)

Liker å bruke Norske produktet,.. er viktig!!

Som tidligere bonde og organisasjons medlem er Norske råvarer innebygd i toppdisken.. 

Ha en fin kveld! 

Kjøp Norsk støtt Norsk næringsliv…( måtte bare…)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg