Nysminka lampe

God kveld.

legebesøket gikk fint.. eg hadde det resten av byen hadde… sa han, men kanskje litt mere .. bronkitt.. så eg fekk nokka greier, -ring hvis det blir værre.. så da så!

Eg overlever sikkert denne gang også.

Når eg fikk en så god almen diagnose kom liksom gnisten opp igjen, -eller er det rett å slett kroppen min som har ordna opp, etter litt latliv… 

Har tru på egen helbredelse ( av og til), men det tar bare noe lengre tid enn pillere. Så tålmodighet er en dyd..

Har fått plussa litt på lampa mi «vevskje lampa»… En passe ting å henge fingrene i når dagene er som de er..

Loppis fra Sverge ble benytta til litt «stæsj». vev og rokk er jo i samme team. 

Ble ikke så verst, gjenbruk og ferieminner. 

Inspirasjon ?!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg