Overraskelser

Overraskelse …

Når hyggelige hendelser skjer som eg ikke tenker på skal eller kan skje, men bare oppstår… sånn ut av det blå.. blir eg overrasket 🙂

Hyggelige overrasket.. heldigvis, for det kunne like godt vært noe motsatt..

Hva er det oppstår mellom mennesker når vi ønsker å gi noen noe bra, og den som får denne gave. Og hvorfor kommer denne trangen til å gi noe noe🤔

Har jo fått mange overraskelser tidligere, ikke det… men noen ganger blir det flere på rad…., -det er det🤔 ( kjekken kan dette).

I går kveld ble eg truffet av denne overraskelses «kometen»…

Satt i min stue og i min  «gostol» og sjekket på nett om og hvordan eg kunne skifte lyspærer fra halogen til led, har noe gammelt 😝( brant meg skikkelig på halogenbelysning)

 

Å.. herre g.. kor vanskelig det kan være å skifte ei lyspære !!!

Vell!

Det ringte på døra.. der ute sto den ene nabodama med et nybakt brød som hun ga meg…

Åj.. tusen takk😍

Hva eg gjorde?
Jo, finne lyspære..

-å så vips var mannen hennes på saken..

Og eg fikk sendt over bilde på min telefonen av både butikk og pærer🤗

 

Ikke nok med det..

Naboen på andre siden hadde plukket sopp og blåbær. Hadde mere enn en de behøvde.. -om eg ville ha litt?

Du kan jo gjette 🤗

 

Er skikkelig overrasket, takknemlig, forundret og glad for den gode raushet eg bor midt i😍

 

Er det noe vi som enkeltmenneske og verden trenger, er det den gode rausheten..,

– kan kanskje begynne som mine naboer🤗❤️

 

Min tur i dag😜 – å gi…

 

Det er det som skjer, ønsket om å gi tilbake.

Så enkelt..

– Forhåpentligvis ( det finnes alltid unntak ) ..«vriompeiser»

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg