På nytt


Kom Mai du skjønne milde…

Har ikke vært her inne og pålogga siden først i Desember, ble bare så lei ..

-Tenkte at ka i «svarte» holde eg på med, skriv om min hverdag, ei kjærrings hverdag kan jo neppe være så interessant for folk.. selv om eg syntes det var fint å «lufte hauet» og skjerpe tankan i ei tid med munnbind..

Vell, no sett eg no her å knote på brettet, enda det er sol ute og fire pluss.

Måtte bla lenge i di « små grå» for å finne ut hvordan eg kom hit, på bloggen og kolonna,…snakk om!
Ting går fort i glemmeboka hvis det ikke brukes!!

Dagen i dag har vært fin, gåtur og middag på kafé..( sjelden sak det..)

Prøvd meg på en aller så liten møbeltapetsering, en polstring av et stolsete.
En « forsøtten og nedsegen» lenestol har fått et fastere sete,( som litt botox).
Litt skumgummi, plastplater og polstring gjør «susen».
Ble plaga, pakka sammen, begynt på nytt.. sa noe ikke fint, men ga ikke opp, ble ferdig og det funke..

Holder så lenge det holder..

Dessuten er det salg på Bohus..

Våren gjør meg alltid ny… da våkner skapertrangen og arbeidslysten.

En Hærlig tid !
Naturen sprenger ut farger og yre låter fra dyreliv, vi kan bare bade i vår !

En gave for ei « kjærring»he, he..

Ha en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg