Plan og ikke plan

Att det går ant..!!

-å være så trøtt.. på morran!

I dag er det svai og « gluggan» er tåkelagt..

Ingen grunn, har ikke vært på party, eller bursdag… enda..,

-men bare er sånn.. av og til…

(Spessielt når det er værskifte ..

-joda eg har barometer innabords 🙄)

 

Ei natt med urolig søvn ..

-å du «hærre min» kor godt det er å sov når eg egentlig skulle være stått opp..

-sånn etter skikk og bruk..😃

Treng jo ikke den skikken.. egentlig.. er jo pensjonist !

Må ta et kurs🤔

No, letta tåka og stødig kurs inntatt..

Et krus sterk «Friele» og skive med egenprodusert solbærgele er tingen😃

I dag er det ikke dagen for go stolen og strikkinga..

-men femte gir..😜

Skal i bursdag til en kar på «min alder» en runddag som begynne på 7..😜

Blir fint.. gleder meg til det.. en flott fyr med full fart forover 😜

 

Etter det er det ikke kjøpesenter og kafé,

nei.. men treningssenter ( kjekken har bestemt😄) og eg er enig..

Kafé besøk  i går … holder det!

 

Så er det middag for flere i kveldinga 😃

Ikke en kjedelig dag.. i dag🤗

Så i dag har eg en plan, andre dager bare skjer det som skjer..

Begge deler er like fint, synes eg☺️

– men egentlig skjer det som skjer uansett plan 😆

-Mennesket spår, Gud rår..

-sier et gammelt ordtak 🤔

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg